مقاله ترجمه شده حسابداری : استقلال کمیته های حسابرسی و محتوای اطلاعاتی اعلامیه سود

مشخصات محصول
قیمت:31000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۸

تعداد صفحه انگلیسی:  ۲۵

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی: ۵۲ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H306

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی حسابداری ۲۰۱۸ :  استقلال کمیته های حسابرسی و محتوای اطلاعاتی اعلامیه سود در اروپای غربی

عنوان انگلیسی:

Audit committees’ independence and the information content of earnings announcements in Western Europe

چکیده فارسی

ما بررسی می‌کنیم که آیا درصد اعضای مستقل در کمیته حسابرسی ، در محیط‌های سازمانی مختلف، بر واکنش بازار که ( که توسط واریانس بازده سهام غیر عادی و حجم تجارت غیر عادی ) برای اعلامیه‌های درآمدها سنجیده می‌شود تاثیر می گذارند. برای نمونه ما با بررسی ترکیبی از ۷۶۰۰ عدد از اطلاعیه های درآمد که توسط شرکت‌های اروپایی از ۱۵ کشور بین سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ ساخته‌شده ، می‌بینیم که واکنش‌های بازار به اعلان‌های درآمدها وقتی که کمیته حسابرسی در کشورهای با تنظیمات نهادی ضعیف مستقل‌تر می باشند به طور قابل‌توجهی ببیشتر هستند. نتایج ما عموما پس از کنترل مسایل روش‌شناختی متعدد نگهداری می‌شود . ما نتیجه می‌گیریم که کمیته‌های حسابرسی مستقل بیشتری جایگزین موسسات ضعیف می شوند تا اعتبار آگهی‌های درآمدی را افزایش دهند . نتایج ما باید برای تنظیم کنندگان اروپایی که اخیرا الزامات جدیدی را برای شرکت‌های عمومی در رابطه با استقلال کمیته حسابرسی معرفی کرده‌اند ، مورد توجه باشد.

کلید واژه ها: کمیته حسابرسی،اروپا،اعلامیه های سود،واکنش بازار

مقدمه

تحقیقات پیشین در زمینه واکنشهای سرمایه گذاران نسبت به اعلامیه های درآمدها نشان داده است که وضعیت و محیط سازمانی به طور قابل ملاحظه ای بر محتوی اطلاعات این اعلامیه ها تاثیر می گذارد   ( برای مثال ، تحقیقات DeFond, Hung, & Trezevant, 2007  ) . با این حال ، این مقاله نقش ساز و کارهای نظارتی خاص شرکت و نقشی را که در افزایش اعتبار درآمدها ایفا می نمایند در نظر نمی گیرد . فرض می کنیم که مکانیزمهای نظارتی مانند کمیته های حسابرسی مستقل تاثیر مهمی روی اعتبار درآمدها دارند و اینکه این ارتباط در سراسر محیطهای سازمانی تغییر می کند . به طور خاص نشان می دهیم که کمیته های ممیزی ،بویژه نقش مهمی در افزایش اعتبار درآمدها در کشورهایی با اجرای استاندارد حسابداری ضعیفتر یا حمایت قانونی ضعیفتر از سرمایه گذاران ، ایفا می نمایند . به همین ترتیب ، نخست تاثیر مشترک مکانیزمهای نظارتی در سطح شرکت مانند کمیته حسابرسی و نهاد سازمانی در زمینه اعتبار در آمدها  را بررسی می کنیم .

محیط اروپایی ، فرصت منحصربفردی را برای بررسی درک سرمایه گذار از اثربخشی کمیته حسابرسی در زمینه های سازمانی گوناگون را فراهم می کند . از سال ۲۰۰۶ ، نهادهای عمومی اروپا ، بایستی یک کمیته حسابرسی دایر نماید که حداقل شامل یک عضو مستقل باشد ( کمیسیون اروپا ، ۲۰۰۶ ) . با این حال ، برخی شرکتها داوطلبانه تصمیم گرفتند تا ۱۰۰ درصد از اعضای مستقل در کمیته حسابرسی را بکار گیرند که در نهایت منجربه نابرابریهای زیادی در ترکیب کمیته های حسابرسی اروپایی شد . چنین مغایرتی دیگر در ایالات متحده وجود ندارد ، چرا که قانون Sarbanes-Oxley ، شرکتهای عمومی را مجبور می نماید تا از۱۰۰ درصد اعضای مستقل در کمیته های حسابرسی استفاده نماید . در سال ۲۰۱۴ ، قانون اروپا ، اصلاح شد .کمیسیون اروپایی تصمیم گرفت که حداقل نصف اعضای کاری کمیته حسابرسی بایستی مستقل باشند .این قانون جدید که در سال ۲۰۱۶ وضع شد بر تحقیق ما طی دوره ۲۰۰۶-۲۰۱۴ اثری ندارد .

این مطالعه که روی واکنشهای سرمایه گذاران نسبت به اعلامیه های درآمدهای سالانه تمرکز دارد ، به طور قطع و یقین به اعتبار و ارزش درآمدها بستگی دارد .در واقع ، سرمایه گذاران بایستی باور داشته باشند که درآمدها بازتاب دهنده عملکرد واقعی شرکت است بویژه زمانی که مدیران ( یا اعضای داخلی ) درآمدها را مدیریت نکرده اند

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد