مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه: پیچیدگی، سادگی ، شفافیت

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۰

تعداد صفحه انگلیسی:۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۹ صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول:M44

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه: پیچیدگی، سادگی ، شفافیت

عنوان انگلیسی:

Complexity, simplicity, simplexity

چکیده فارسی:

جان گریبین در کتاب خود به نام سادگی عمیق نوشت که “در میان هر نظمی هرج و مرج وجود دارد و در میان هر هرج و مرجی نظمی است.” ما در این مقاله در مورد تنش تولید شده بین پیچیدگی و سادگی در تئوری و عملکرد مدیریت و سازمان بحث می کنیم. نظریه پیچیدگی نشان می دهد که ارتباط بین محیط های پیچیده و سازمان های پیچیده پیشرفته ممکن است توسط قانون Ashbys Welknown  تجدید نظر شود: تنها سازمان های ساده فضای کافی برای مطابقت با تلاطم محیط های پیچیده در قالب واکنش های پیچیده سازمانی در موسسات فردی را فراهم می کنند. در این مقاله پیشنهاد می شود سازمان های پیچیده ممکن است به صورت متناقض توسط زیر ساخت های ساده آسان شوند و این نظریه سازمان ها می تواند به عنوان واکنش متقابل بین سادگی و پیچیدگی نتیجه گیری شود.

پیچیدگی مفهومی  تاریخی در نظریه سازمان دارد یا به عبارت دقیق تر در تئوری سازمان های پیچیده، پیچیدگی گاهی اوقات به عنوان شرط ضروری برای عملکرد مناسب در نظر گرفته شده است. تنها سازمان های پیچیده قادر هستند از عهده مشکلات پیچیده بر آیند. امروزه مدیران وادار شده اند تا همانند سازمان هایشان پیچیده شوند . با اطلاع از قانون تنوع لازمه اشبی ،گفته شده است که تنها پیچیدگی قادر است که با پیچیدگی کنار بیاید.

در اینجا باعث حیرت است که به مدیران توصیه شده که از شر پیچیدگی خلاص شوند. شاید سخت ترین کار برای مدیریت ارشد حفظ کسب و کار به ساده ترین شکل ممکن باشد. یک تیم از مشاوران BCG نوشتند که بارها سازمان ها با قرار دادن پیچیدگی در نواحی که بدان نیاز ندارند راه خود را پیدا کردند.

پیچیدگی سبب ایجاد طرح های پیچیده و به خطر افتادن تلاش ها برای تغییرات مدیریتی می شود. مثال بهتری شاید از سازمان پیچیده  و سخت، بوروکراسی Kafkaesque است که تقریبا تمامی تلاش ها برای تغییرات از بالا غیر ممکن است و در نتیجه منجر به شکست می شود. پیچیدگی سبب ایجاد مشکلاتی است که حس می شوند و بعنوان علت اصلی مشکلات سیستم های از جمله :بانک، هواپیما، نیروگاه های برق و فضا و شاتل گزارش شده است.

در این قسمت به این اشاره داریم که درک پیچیدگی سازمانی بدون توجه به نقش سادگی امکان پذیر نیست. همانطور که توسط نظریه پردازان پیچیدگی ملاحظه شد “پیچیدگی ناشی از سادگی است”. دیدگاه منطقی که توسط نظریه پیچیدگی معرفی شده  با موضوع تاریخی طبیعت متناقض از واقعیت که قرن ها پیش توسط فیلسوفان یونانی و چینی بحث شده است؛ به عنوان مثال شیوه شناخت تائویست که در حال حاضر معروف است با نمایش تصویری از تنش میان نیروهای یین و یانگ به صورت شمایلی در آمده است.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد