مقاله حسابداری ترجمه شده پذیرش استاندارد های بین المللی حسابداری در بنگلادش

مشخصات محصول
قیمت:17500تومان
دسته بندی:

سال نشر:  ۲۰۱۱

تعداد صفحه انگلیسی: ۲۶

تعداد صفحه ترجمه فارسی:      ۳۹ صفحه  WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: h157

عنوان فارسی:

مقاله حسابداری ترجمه شده پذیرش استاندارد های بین المللی حسابداری در بنگلادش

عنوان انگلیسی:

the adoption of interenational accounting standards in bangladesh

چکیده فارسی:

هدف این مقاله ارزیابی تصمیم اخیر دولت بلگلادش و حرفه حسابداری برای پذیرش استاندارد های بین المللی حسابداری (IAS) می باشد.

طرح/ روش/ رویکرد : این مقاله از طیف وسیعی از داده های بایگانی و مصاحبه ها با عوامل کلیدی نظیر تهیه کنندگان و کاربران گزارشات سالانه، اعضای کمیسیون ارز و اوراق و اعضای انجمن های حسابداری حرفه ای : ICAB و ICMAB بهره می برد.

یافته ها : این مقاله پی برد که مشروعیت سازمانی یک فاکتور مهمی است که تصمیماتی را برای پذیرش LAS به دلیل فشار اعمال شده توسط موسسات بین المللی اهدا کننده وام   در انجمن های حسابداری حرفه ای و دولت بنگلادش اتخاد می کند.چنین فشار هایی نه تنها از نیاز به ارایه اعتبار به سرمایه گذاران خارجی بلکه نیاز به قوانین حسابداری قوی با نمایندگی های اهدا کننده ناشی می شود. با این حال، ماهیت غیر دموکراتیک درک شده فرایند پذیرش ظاهرا ایجاد کشمکش ها و اختلافات در میان انجمن ها و حوزه ها کرده و منجر به تبعیت و پیروی کم تر از این معیار ها می شود.

ابتکار/ارزش : این مقاله سهم بسزایی در افزایش دانش انتشار استاندارد های حسابداری بین المللی و نقش آژانس های جهانی نظیر بانک جهانی در چارچوب این فرایند ایفا می کند.

لغات کلیدی: حسابداری بین المللی، استاندارد های حسابداری، کشور های در حال توسعه، بنگلادش، نوع مقاله: مطالعه موردی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد