مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده هدف قرار دادن دانشجویان در فیس بوک (برای تبلیغات)

مشخصات محصول
قیمت:15000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی:۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۵ صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M347

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده هدف قرار دادن دانشجویان در فیس بوک (برای تبلیغات)؛ چگونه پول خود را هدر ندهید

عنوان انگلیسی:

Targeting college students on Facebook? How to stop wasting your money

چکیده فارسی:

در حالی که کاربرد فیس بوک رشد فزاینده ای داشته است، تحقیق اندکی در رابطه با بازاریاب هایی که بر بازدهی های دلارهای تبلیغاتی سرمایه گذاری کردند، در این رسانه ی در حال ظهور انجام شده است. تحقیق دو مرحله ای ما از دانشجویان ۱۸ و ۲۵ ساله نشان می دهد که بیشتر دلارهای تبلیغاتی مصرف کننده کالاهای شرکت هزینه شده در فیس بوک احتمالاً هدر رفته است. این تحقیق خاطر نشان می کند که غیر از در تماس بودن با دوستان و اقوام، کاربران فیس بوک در درجه اول توسطه سه تمایل برانگیخته می شوند: (۱) در زندگی دیگران فضولی کنند، (۲) یک هویت متمایز برای خود ایجاد کنند و (۳) طبق تمایلات خودشیفتگی درونی خود عمل کنند. این انگیزه ها باعث می شوند انتظارات کمی از تبلیغ کنندگان داشته باشند، زیرا به نظر می رسد که کاربران از تبلیغات فیس بوک خوششان نمی آید و از تلاش های بازاریابان برای برندسازی سر باز می زنند. در اینجا، ما درباره چالش های بازاریابان و فرصت های برند سازی و فروش های وادارنده از طریق فیس بوک صحبت می کنیم.

کلمات کلیدی: فیس بوک؛تبلیغات؛رسانه اجتماعی؛ بازار دانشگاهی، خودشیفته ها، برندینگ؛هوموفیلی؛ مقدار تولید شرکت

. فیس بوک: مشهور است، اما آیا برای تبلیغ کنندگان نیز مفید است؟

بازاریابان سعی در مرتبط کردن مشتریان بالقوه با مشتریان موجود به منظور یافتن آمارهای توصیفی فیس بوک دارند: ۷۵۰ میلیون کاربر فعال، ۹۴ میلیون از امریکا، که نیمی از آنها هرروز وارد سایت می شوند. سرمایه اش را با کمک گلدمن ساکز به ۱٫ ۵ میلیارد دلار ارتقا داده، ۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۰ درآمد داشته، و ۵۰ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. در سال ۲۰۰۹، مجله فورچون نشان داد که فیس بوک زندگی ما را کنترل می کند (همپل و کوویت، ۲۰۰۹). در سال ۲۰۱۰، ا پیامک، توییتر و فیس بوک به عنوان مسیر اصلی که از طریق آن ارتیاط غیررسمی در بین همکاران ایجاد می شود، پدیدار شدند؛ حتی وبلاگ نویس های مستقل به دنبال جستجوی مشاهده کنندگان علاقه مند به این شبکه اجتماعی مهاجرت کردند (کوپیکف، ۲۰۱۱).

چشم انداز بدست آوردن سهمی از ۷۷۰ میلیارد مشاهده صفحه، که نیمی از آن کاربران بین ۱۸ تا ۳۴ ساله هستند، به طور قابل درکی برای بازاریابان بیشماری مقاومت ناپذیر است (بورباری، ۲۰۱۱). با این وجود، این امر که آیا دلارهای تبلیغ کنندگان به خوبی در فیس بوک هزینه شده است یا خیر، نامعلوم می ماند. درحالیکه بیشتر چیزهایی که در مورد صفحه ها نوشته میشود «پسندیدم» و طرفداران زیادی پیدا میکنند، ادبیات موجود تقریباً درمورد تاثیر فیس بوک به عنوان یک رسانه تبلیغاتی و چالش های استراتژیک مدیریت رابطه پیچیده بین کاربر فیس بوک و بازاریاب، حرف چندانی برای گفتن ندارد. اینچنین، مفاهیم کاربردی کمی برای بازاریابان علاقه مند به مرتبط کردن مشتریان موجود و بالقوه و برندسازی ازطریق فیس بوک وجود دارد.

این مقاله یافته هایی از یک تحقیق اکتشافی دو مرحله ای از رفتارهای استفاده فیس بوک بین دانشجویان کالج ۱۸ تا ۲۵ سال ارائه داده و هدف آن مخاطب قراردادن این خلا دانش است. برپایه صداهای این دانشجویان، ما انگیزه های وادارنده ی فردی را برای استفاده فیس بوک پیگیری کرده و کلید چالش های بازاریابان علاقه مند به استفاده از فیس بوک به عنوان یک رسانه برای برندسازی و فروش های وادارنده را شناسایی کرد. ما همچنین فهرستی گزاره ای به منظور کمک به تحقیق آتی ایجاد کرده و مفاهیم کاربردی ای برای مهار قدرت فیس بوک ارائه می دهیم.

درحالیکه فیس بوک بطرز حیرت انگیزی محبوب است، ما فهمیدیم که تقریباً هیچ تبلیغاتی بر جامعه ۱۸ تا ۲۵ ساله، که ۲۶% کل کاربران است: تقریباً ۵۰ میلیون در ایالات متحده و ۱۸۸ میلیون در سراسر جهان تاثیری ندارد (بوربری، ۲۰۱۱). این بخش فیس بوک را نه تنها به عنوان ارتباط بین افراد آشنا با اصطلاحات خود بلکه برای شوخی کردن بات تمایلات فضولی، خودشیفتگی، و جلب توجه آنها دردسترس قرار می دهد. این کاربران معمولاً در فیس بوک چندکار همزمان انجام میدهندو بنابراین به تعاملات شناختی با تبلیغات علاقه مند نیستند. علاوه برآن، کاربران فعال فیس بوک مفاهیم خود را برای ارتقای خویش ایجاد کرده و از فیس بوک به عنوان کانال تلویزیونی خود برای انتشار جزئیات زندگی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، آنها و بازاریابان، که اهداف مشترکی دارند، رقابت می کنند. این مشارکت احساسی بواسطه تعلیقی عمدی بی اعتمادی تعریف می شود که به موجب آن اطلاعات واقعی برندها سرسری و بی ربط تلق می شوند.

چالش فعلی برای بازاریابان، مستلزم مشارکت دادن کاربران فیس بوکی که گوش شنوایی برای تبلیغات ندارند، شکاک هستند و عمدتاً علاقه ای به ارتباط داشتن با تبلیغ کنندگان ندارند، است. پیشنهاد می شود مشارکت موثر زمانی رخ می دهد که بازاریابان مراحل زیر را انجام دهند. اول، بازاریابان باید معانی انگیزه های فردی را درک کنند که استفاده فیس بوکی آنها را پیش برده و چالشها را ایجاد میکند. دوم، آنها باید کار با کاربران را یادبگیرند تا سرگرمی، مفاهیم احساساتی را با فضولی، ارزش مهیج را به طور مشترک ایجاد کنند. سوم، آنها باید به کاربران نه تنها برای اقناع نیاز آنها به ارتباط با دیگران، بلکه برای نیاز عمیق آنها برای برندسازی خود و انتشار هویت های آنلاین به دوستان شبکه اجتماعی کمک کند.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد