مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده فرایند مدیریت استعدادها

مشخصات محصول
قیمت:12000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه انگلیسی:۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۹  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M381

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده فرایند مدیریت استعدادها

عنوان انگلیسی:

Talent Management process

چکیده فارسی:

فرایند مدیریت استعداد معمولا در بخش های زیادی از یک سازمان و تحقیقات گذشته، یافت می شود. به هر حال هیچ مقاله معتبر در این زمینه چه از نقطه نظر علمی و یا توصیف نظامند مدیریت استعداد به چاپ نرسیده است. بسیاری از سازمان ها تلاش خود را در زمینه مدیریت استعدادها تحت یک استراتژی جامع قرار داده اند اما چالش های قابل توجهی برای بوقوع پیوستن آن وجود دارد. بررسی های ما در ارتباط با این موضوع، به تجزیه و تحلیل بحث های مختلف از تحقیقات احتمالی می پردازد که شروع آن با تعریف استعداد و مدیریت استعداد همراه می باشد. ما تمرکز خود را بر روی جنبه های مراحلی که برای مقاله مان بکار می بریم، قرار می دهیم. سپس به مقایسه مدیری استعدادها و مدیریت منابع انسانی می پردازیم تا از موارد گمراه کننده ای که توسط اکثر مردم بیان می شود، اجتناب کتیم. همچنین عقاید مختلف محققان را در مورد روش راهبردی مدیریت استعداد، بیان می کنیم. در نهایت بعضی از چالش ها و مشکلاتی که در طی تجزیه و تحلیل تحقیقات با آن روبرو می شویم، فهرست می کنیم.

۳٫۱ تعریف استعداد

در سال ۱۹۷۷، مک کینسی این اصطلاح را ابداع کرد: جنگ به منظور دستیابی به استعدادها.از آن به بعد مدیریت استعدادها به عنوان یک موضوع روز در بین محققان بخش مدیریت و منابع انسانی تبدیل شد. ۱۰ سال بعد از این بررسی ها، به دنبال بازنشستگی بسیاری از افرادی که در یک دوره همزمان شروع در کشورهای توسعه یافته شروع به کار کردند و کمبود نیروی کار جوان برای ورود به بازار کار در اروپای غربی، مسئله استعداد به عنوان یک موضوع مهمی مطرح شد. در نتیجه استعداد و مدیریت استعداد در همه جا به عنوان یک موضوع داغ مطرح شد.

زمانی که رقابت برای جذب استعدادها بالا رفت،  سازمان ها می بایست تجدید نظری در فعالیت خود انجام می دادند تا به حفظ  یا جذب استعدادهای می پرداختند. در ابتدا، آن ها می بایست به معرفی نیروی کار که رشد آینده و حال را به دنبال دارد می پردازند. به هر حال با وجود محبوبیت آن، هیچ تعریف مشخصی از استعدا و مدیریت استعداد وجود نداشته است. این بررسی ها از نظر علمی پایه گذاری نشده اما در فرایند مشاوره مد نظر قرار می گرفته است که شامل خدمات دهندگان فناوری، افراد استخدام کننده و خود اشتغال محوری بوده است. تعریف استعداد و مدیریت استعدادها در بین سازمان ها و یا محققان این حوزه تحقیق متفاوت می باشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد