مقاله انگلیسی ترجمه شده :  عدم اطمینان سیاست پولی و واکنش بازار به اخبار اقتصاد کلان

مشخصات محصول
قیمت:22000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۸

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۶

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی:  ۳۳ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H262

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی حسابداری و اقتصاد ۲۰۱۸ :  عدم اطمینان سیاست پولی و واکنش بازار به اخبار اقتصاد کلان

عنوان انگلیسی:

Monetary policy uncertainty and the market reaction to macroeconomic news

لینک مقاله در ساینس دایرکت:

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0378426617302194

چکیده فارسی:

ما بررسی می کنیم که آیا عدم اطمینان سیاست مالی بر واکنش اوراق بهادار، امنیت خزانه داری، بورس خارجی و بازارهای نفت خام ، و همچنین نرخ های بهره میان مدت برای اظهارنامه اقتصاد کلان امریکا تاثیر می گذارد یا نه . با استفاده از داده های آتی روزانه ، ما نشان می دهیم که با وجود عدم اطمینان سیاسی بالاتر ، پاسخ به اخبار اقتصاد کلان در بورس و بازارهای نفت خام تضعیف شده و در خزانه داری، نرخ بهره و بازارهای بورس خارجی تقویت می شود . در زمان هایی که عدم اطمینان سیاست پولی افزایش می یابد، اظهارنامه های اقتصاد کلان بر بازارهای نفت خام و مالی به میزان زیادی از طریق انتظارات سیاست مالی آتی تاثیر می گذارد .

  1. مقدمه

“، بازارهای مالی، مانند مشروب خورهای مست، جهان را وارونه می بینند. اخبار بد اقتصادی اگر به معنی اقدام بیشتر بانک مرکزی برای حمایت از رشد باشد، اخبار خوب است. خبر خوبی به معنی که بانک های مرکزی ممکن است ظرف پانچ  را پس بگیرند، خبر بد است. “

روزنامه فایننشال تایمز ، ۱۲ جولای ۲۰۱۳٫

عدم قطعیت سیاست پولی مهم است؟  با توجه به گرینسپن  (۲۰۰۳)، رئیس هیئت مدیره سابق فدرال، “عدم قطعیت فقط یک ویژگی مهم در چشم انداز سیاست پولی نیست؛ این تعریف مشخصه این چشم انداز است. ” اگرچه گرینسپن به عدم اطمینانی که سیاستگذاران هنگام تصمیم گیری درمورد سیاست های پولی با آن مواجه می شدند، اشاره می کرد، اجرای این سیاست نیز می تواند نااطمینانی ایجاد کند. در این زمینه، ارتباطات روشن تصمیمات بانک مرکزی و اهداف آینده اهمیت دارد، به ویژه هنگامی که نرخ بهره کوتاه مدت نزدیک به صفر باشد و ابزارهای سنتی سیاست ناکارآمد می شوند.

صرف نظر از اینکه ارتباطات بانک مرکزی چقدر واضح و کارآمد است، همیشه میزانی از عدم اطمینان مسیر آینده سیاست پولی را احاطه کرده است. به این معنا که، تعهد به برنامه های خود میتواند برای یک بانک مرکزی دشوار باشد، زیرا تحولات غیرمنتظره اقتصاد کلان ممکن است برای یک موضع سیاسی متفاوت باشد. در این راستا، راهنمایی رو به جلو باید درک شود تا بر اساس داده های اقتصادی ورودی باشد (سیکلوس ، ۲۰۱۷). در ایالات متحده، فدرال رزرو  (بانک مرکزی ایالات متحده) سیاست پولی را به شرایط اقتصادی پیوند می دهد، که عدم اطمینان را برای بازارها به ارمغان می آورد (برای مثال، وو، ۲۰۱۴).

هدف از این مقاله این است که آیا عدم اطمینان پولی بر واکنش سهام، اوراق قرضه، تغییرات خارجی و بازارهای نفت خام بر اخبار اقتصاد کلان تاثیر می گذارد یا نه. اخبار اقتصادی می تواند به طور مستقیم از طریق اطلاعات مربوط به شرایط اقتصادی آینده و/یا به طور غیرمستقیم از طریق واکنش پیش بینی شده سیاست پولی، بر بازارهای مالی و کالایی تاثیر بگذارد. این اثر غیرمستقیم در ادبیات به عنوان “فرضیه پیش بینی سیاست” شناخته شده است (کوک  و کورن ، ۱۹۹۱).  ما معتقدیم که در زمان عدم قطعیت سیاست پولی بالا، شاخص های کلان اقتصادی نقش مهم تری در شکل دادن انتظارات سرمایه گذاران در مورد سیاست های آینده ایفا می¬کنند. این باید بر پاسخ سهام، اوراق قرضه، ارز خارجی و بازارهای نفت خام به اخبار اقتصاد کلان تأثیر بگذارد.

نمونه ما، دوره زمانی از ۲۶ ژانویه ۲۰۱۲ تا ۱۵ دسامبر ۲۰۱۵ را پوشش می دهد و تفاوت های قابل توجهی در میزان عدم اطمینان در مورد سیاست پولی آینده دارد. دوره نمونه ما بلافاصله پس از ۲۵ ژانویه ۲۰۱۲، زمانی که کمیته بازار آزاد فدرال  (FOMC) شروع به ارزیابی اعضا از سطح مناسب نرخ هدف صندوق های فدرال در چند سال آینده و در دراز مدت کرد، آغاز گشت۱٫  بیانیه FOMC در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۲ قصد دارد تا میزان وجوه فدرال نزدیک به صفر را “حداقل تا اواسط سال ۲۰۱۵” حفظ کند. این ارتباطات عدم قطعیت سیاست پولی را در بخش اول نمونه ما کاهش داد. بخش دوم نمونه ما، با عدم اطمینان قابل توجهی در مورد نرخ کاهش در میزان محرک های پولی مشخص شده است. بن برنانکی ، رئیس بانک فدرال، در سخنرانی قبل از کنگره در تاریخ ۲۲ ماه مه سال ۲۰۱۳، اعلام کرد که اگر داده های اقتصادی تضمین کنند، بانک فدرال شروع به کاهش خرید دارایی ها تحت برنامه کاهش کمی ( QE) خواهد کرد. در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۳، برنانکه تصریح کرد که اگر اقتصاد همچنان بهبود یابد، برنامه خرید اوراق قرضه در سال ۲۰۱۴ ممکن است پایان یابد. در آن چیزی که بعدها به عنوان “تندرن سقوط” شناخته شد، قیمت سهام و اوراق قرضه در اخبار کاهش یافت. با وجودی که کاهش واقعی در خرید دارایی تا دسامبر ۲۰۱۳ شروع نشد، پس از ماه مه ۲۰۱۳، نااطمینی سیاست پولی به طرز چشمگیری افزایش یافت، زیرا شرکت کنندگان بازار، داده های اقتصادی ورودی را با توجه به تأثیر احتمالی آن بر برنامه QE و زمانبندی افزایش احتمالی نرخ بهره کوتاه مدت  تفسیر کردند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد