مقاله ترجمه شده حسابداری :  تاثیر سیاست پولی متعارف و نامتعارف روی انتظارات و احساسات

مشخصات محصول
قیمت:25000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۸

تعداد صفحه انگلیسی:  ۲۰

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی : ۴۲ صفحه فایل WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H259

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده حسابداری ۲۰۱۸ :  تاثیر سیاست پولی متعارف و نامتعارف روی انتظارات و احساسات

عنوان انگلیسی:

The impact of conventional and unconventional monetary policy on expectations and sentiment

لینک مقاله در ساینس دایرکت :

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0378426617302017

چکیده فارسی:

این مقاله شواهدی را در خصوص تاثیر سیاست پولی متعارف و نامتعارف ECB را روی احساسات اقتصادی در کشورهای اروپایی در طی بحران اروپا و امریکا ارائه می کند . ما از مجموعه شیوه های تحقیقاتی نمونه ای از ۹ کشور در حوزه اروپا استفاده کرده ایم و شاخص های انتظار/ احساسات را با مجموعه ای از متغیرهای مالی و اقتصاد کلان ترکیب کردیم . ما دریافتیم که سیاست پولی مرسوم ECB ( نمونه سیاست پولی فدرال ) دارای تاثیر معنی دار و مثبت روی انتظارات اقتصادی برای کشورهای حوزه اروپای مرکزی و تاثیر ضعیف روی کشورهای جانبی حوزه اروپا دارد .

با این حال معیارهای سیاست نامتداول ECB دارای تاثیر کوتاه مدت منفی روی انتظارات اقتصادی کشورهای اصلی دارد . این نتایج برای شیوه های مختلف (PVAR, QVAR, FAVAR) قوی بوده و دارای بحث های مختلف است . در کل، یافته های ما ، اهمیت سیاست پولی را روی تعیین انتظارات اقتصادی نشان می دهد .

  1. مقدمه

هدف اصلی بانک مرکزی اروپا (ECB) حفظ پایداری قیمت ها است؛ علاوه بر این، به ثبات سیستم مالی در منطقه یورو از طریق نظارت بر توسعه در بخش های بانکی و مالی نیز کمک می کند. ابزار منحصر به فرد سیاست پولی بانک های مرکزی نفوذ آنها بر نرخ سود هر بازار پول هستند که بر انتظارات نرخ های بهره رسمی آینده، اقدامات عاملان اقتصادی و در نهایت تحول تولید و قیمت تاثیر می گذارند. همانطور که خود بانک مرکزی اظهار داشت، اهمیت انتظارات کانال انتقال سیاست پولی در طی دهه های اخیر افزایش یافته است. به عنوان مثال، میزان بالایی از اعتبار بانک مرکزی می تواند تاثیر زیادی بر افزایش قیمت ها توسط هدایت انتظارات عاملان اقتصادی داشته باشد، و در نتیجه “درک فرآیند انتقال برای سیاست پولی بسیار مهم است” (p .61، سیاست پولی ECB، ۲۰۱۱؛

علاوه بر این، همانطور که لوتز (۲۰۱۵) استدلال می کند، درک رابطه بین تمایل سرمایه گذاران و سیاست پولی شروری است، زیرا بانک های مرکزی استفاده از ابزار سیاست پولی در جهت مقابله با نوسانات مربوط به حباب های دارایی و بحران های مالی را در نظر دارند. در واقع، در طی بحران های مالی اخیر در ایالات متحده و اتحادیه اروپا، نرخ رسمی سیاست پولی به نرخ صفر نزدیک شد و به همین علت، بانک های مرکزی در اقتصادهای توسعه یافته به مکانیسم های سیاست غیر متعارف پولی در جهت مقابله با نوسانات بازار مالی متوسل شدند و ثبات مالی را حفظ کردند (گام باکورتا و همکارانش، ۲۰۱۴؛ فاولی و نیلی، ۲۰۱۳ را مشاهده کنید).

در این مقاله تاثیر سیاست های پولی غیر متعارف و متعارف بانک مرکزی اروپا در طول بحران اتحادیه اروپا بر انتظارات اقتصادی بررسی می شود.۱ سیاست پولی برای دستیابی به هدف ثبات قیمت، باید بر انتظارات تأثیر گذارد، به عبارت دیگر بر اعتماد مصرف کننده و اقتصادی تأثیر بگذارد. از آنجایی که مطالعات قبلی درباره سیاست های غیر متعارف بر روی داده های بانک فدرال و ایالات متحده تمرکز دارند، ما این پرسش را مطرح می کنیم که آیا سیاست پولی ECB در طول بحران های اخیر این کار را انجام می دهد. به عنوان مثال لوتز (۲۰۱۵) اثر سیاست پولی متعارف و غیر متعارف بانک مرکزی فدرال را بر تمایل سرمایه گذاران را بررسی می کند و عنوان می کند که در سیاست های متعارف کاهش شدید نرخ بهره فدرال تأثیر مثبتی بر تمایل سرمایه گذاران دارد که چند ماه طول می کشد؛ شوک های سیاست پولی غیر متعارف تأثیر مشابهی بر تمایل اقتصادی دارند. همچنین، گام باکورتا و همکارانش (۲۰۱۴) به بررسی اثرات اقتصاد کلان سیاست پولی غیر متعارف و تأثیر مثبت بر فعالیت اقتصادی پس از افزایش بیرونی در ترازنامه بانک مرکزی می پردازند. ما همچنین به بررسی تاثیر سیاست پولی فدرال بر پیش بینی های اقتصادی در منطقه یورو و افزایش تمایلات از ایالات متحده به منطقه یورو می پردازیم.

این مقاله به متون مربوط به تاثیرات سیاست پولی کمک می کند. به عنوان مثال، برنانکه و کوتنر (۲۰۰۵) دریافتند که شوک های مالی فدرال تأثیر قابل توجهی بر بازده سهام عظیم مورد انتظار دارند و نشان می دهند که سرمایه گذاران ممکن است به شوک های پولی واکنش نشان دهند یا حساس باشند. این نتیجه با استدلال کورو (۲۰۱۰)، که عنوان می کند تصمیم گیری های سیاست پولی فدرال تأثیر قابل توجهی بر تمایلات سرمایه گذاران ایالات متحده دارند یا با بکرت و همکارانش (۲۰۱۳) سازگار است که روابط بین ریسک سرمایه گذاران و سیاست پولی را نشان می دهند. نونکیرچ (۲۰۱۳) بر تاثیر ارتباطات بانک مرکزی در انتقال سیاست پولی تأکید می کند و درمی یابد که این مهم تاثیر مشابهی بر انتظارات مربوط به تورم به عنوان تغییرات واقعی نرخ هدف دارد. نونکیرچ (۲۰۱۳) استدلال می کند که ارتباط به یک ابزار مهم برای بانکداران مرکزی تبدیل شده است، زیرا اطلاعات معین منتشر شده در مورد سیاست پولی می توانند انتظارات نرخ را قبل از تغییرات نرخ واقعی تحت تاثیر قرار دهند.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد