دانلود مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه: سرمایه گذاری نقد در شرایط وجود عدم تقارن اطلاعات در حال تغییر

مشخصات محصول
قیمت:18500تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه انگلیسی:۵۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۵۴ صفحه فایل WORD

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

کد محصول:h61

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه: سرمایه گذاری نقد در شرایط وجود عدم تقارن اطلاعات در حال تغییر

عنوان انگلیسی:

Investment-Cash Flow Sensitivity under Changing Information Asymmetry

چکیده فارسی:

بیشتر تحقیقات مرتبط با فرضیه حساسیت سرمایه گذاری- جریان نقدینگی در نوشته ها، به مقایسه پیش بینی های ضرایب حساسیت از رگرسیون های مقطعی در گروه های شرکتهایی که در زمره گروه های کم و بیش دارای محدودیت مالی قرار گرفته اند پرداخته اند و این مقایسه بر اساس مقیاس محدودیت مالی مشاهده شده است. این مطالعات بسته به الگوی طبقه بندی استفاده شده برای طبقه طبقه کردن نمونه نتایج متناقضی را گزارش کرده اند و نیز بر اساس زمینه های روش شناسی و مفهومی مورد انتقاد قرار گرفته اند. ما در این تحقیق برخی از این مشکلات گزارش شده در متون را با استفاده از بینشهای (کلیری، پاول و رایت ۲۰۰۷) در طراحی تحقیق جدید کمتر می کنیم. مدل (CPR 2007) افزایش غیر مبهم (کاهش) حساسیت جریان نقدینگی- سرمایه گذاری را در زمان عدم تقارن اطلاعاتی افزایشها یا کاهش ها پیش بینی می کند. برهمین اساس ماه مورد قابل توجه و مهم تغییرات در حساسیت سرمایه گذاری- جریان نقدینگی را در سیر زمانی و برای شرکتهایی که دچار شوک عدم تقارن اطلاعات شدید شده اند بررسی می کنیم

کنیم تا چهارچوب میان مقطعی. دو رخداد مورد مطالعه ما عبارتند از:

  • پیاده سازی SOX که انتظار می رود سبب کاهش عدم تقارن اطلاعاتی ناشی از افشای اطلاعات افزوده و بهبود یافته است؛
  • تغییر و بهم ریختن صنایعی که انتظار می رود سبب افزایش عدم تقارن اطلاعاتی شود که ناشی از بالا رفتن قیمت کنترل ها و موانع ورودی هستند؛

گزارش ما نشان داد که در حقیقت عدم تقارن اطلاعاتی سبب کاهش SOX می شود و کاهش متناسبی را حساسیت سرمایه گذاری- جریان نقدینگی قبل و بعد از SOX بهمراه دارد. ما همچنین از فرضیه های افزایش بی قاعدگی با افزایش متناسب حساسیت سرمایه گذاری نقد پیش و بعد از این بی قاعدگی حمایت کردیم. علاوه براین تحقیق ما از فرضیه سرمایه گذاری نقد با استفاده از طراحی تحقیقی که برخی از مشکلات شناسایی شده در متون موجود را اصلاح می کند حمایت می کند.

کلمات کلیدی: حساسیت سرمایه گذاری نقد؛ عدم تقارن اطلاعاتی؛

  1. مقدمه

این تحقیق بازهم به این سوال لاینحل می پردازد که آیا سرمایه گذاری های شرکت به جریان های قندینگی حساس هستند یا خیر می پردازد. این مقاله تلاش می کند تا به برخی از انتقادات نظری و روش شناسی که شک و اشتباهات متضاد در نتیجه گیری های موجود در مقالات و نوشته ها و کارهای عملی وجود دارند بپردازد و برای همین هم از (فازاری، هوبار و پترسون ۱۹۸۸) شروع می کند.

مدل سرمایه گذاریهای Q پیش بینی می کند که در بازارهای سرمایه عالی و ممتاز، جایی که سرمایه های داخلی و خارجی جانشین های عالی هستند، تصمیم به سرمایه گذاری منحصرا تابعی از فرصهای سرمایه گذاری آن است و متفاوت با جریان نقدینگی شرکت است. در بازارهای ناقص، وجود موسسه یا عامل و عدم تقارن اطلاعاتی/ هزینه ها، شکاف وسیعی را میان سرمایه های داخلی و خارجی ایجاد می کند و سبب گران تر شدن این فرایند می شود. اکنون شرکتهایی که سرمایه های داخلی کمی دارند سرمایه گذاری کمتری از بهترین سطح را دارند زیرا تامین مالی خارجی و سرمایه گذاری خارجی بسیار گران تر از سرمایه گذاری داخلی است. این فرایند به یکی از دلایل زیر است: ۱٫ نقص های بازار سرمایه ۲٫ سرمایه های داخلی موجود آن، سرمایه گذاری های کمتر و حساسیت سرمایه گذاری نقد بیشتر.

در بیشتر تحقیق های عملی در زمینه های فرضیه های حساسیت سرمایه گذاری نقد، تنوع رگرسیون های میان مقطعی در سطوح سرمایه گذاری در برابر جریان های نقد شرکتها بعد از کنترل فرصت رشد آنها وجود دارند. این رگرسیون ها به طور خاص بر روی نمونه های ثانوی شرکتهایی که براساس برخی از محدودیت ها و موانع مالی طبقه بندی شده اند آزمایش شدند. تحقیق (فازاری، هوبارد و پترسون ۱۹۸۸) و برخی از تحقیقهای گوناگون دیگر از مقیاسهای پروکسی در نقصهای بازار سرمایه استفاده کردند تا شرکتهای نمونه را به گروه های فرعی با محدودیت مالی متغیر تقسیم کنند. برای مثال (FHP1988) مدل را با استفاده از نرخ سود برگشت سرمایه بعنوان معیاری از نقصهای بازار ناشی از نقص سرمایه طبقه بندی می کنند. برای مثال (FHP 1988)  نمونه را با استفاده از نرخ سود سهمی پرداختی شرکت بعنوان مقیاسی از نقص بازار که ناشی از موانع مالی است طبقه بندی می کند. شرکتهایی با بازده سرمایه کم، بیشتردرآمد خود را حفظ می کنند زیرا با هزینه های بالاتری از تامین سرمایه خارجی روبرو هستند و از این رو بعنوان شرکتهایی با محدودیت و موانع مالی بررسی می شوند. (هوشی، کاشیاب و شارستین ۱۹۹۹) نمونه را براین اساس که آیا متعلق به گروه های صنعتی یا ائتلاف تجاری هستند یا خیر دسته بندی می کنند. نمونه ثانویه متعلق به ائتلاف شرکتهای تجاری با شکاف کمتری میان هزینه های تامین سرمایه داخلی و خارجی، بعنوان شرکتهایی بدون محدودیت بررسی می شود. (گلچریست و هیملبرگ ۱۹۹۵) از رتبه بندی گروهی تعهدات پرداختی در اوراق قرضه بعنوان ساختاری برای اطلاعات نامتقارن استفاده می کنند تا شرکتهایی با تعهدات تضمینی پرداخت بالاتر و برنامه های تجاری بعنوان شرکتهایی بدون محدودیت طبقه بندی کنند. فرضیه های خاص آزمون شده و در این مطالعات حمایت شده اند:

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد