مقاله ترجمه شده : رسانه های اجتماعی سازمانی : چگونه کانال های افشای دو طرفه سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار می دهند

مشخصات محصول
قیمت:27000تومان
دسته بندی: ,

سال نشر: ۲۰۱۸

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۷

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۳۷ صفحه WORD

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H346

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده ۲۰۱۸ :  رسانه های اجتماعی سازمانی : چگونه کانال های افشای دو طرفه سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار می دهند

عنوان انگلیسی:

Corporate social media: How two-way disclosure channels influence investors

چکیده فارسی:

در این مقاله بررسی میکنم چگونه ارتباطات شرکت با سرمایه گذار در رسانه های اجتماعی بر روی  ادراک سرمایه گذاران شرکت  تاثیر میگذارد من بر روی یک مورد تمرکز می کنم که در آن یک کاربر توییتر از تعدیل(کاهش) پاداش و مزایای اختیاری(اقلام تعهدی اختیاری)  انتقاد می کند و مدیریت باید تصمیم بگیرد که چگونه و چطور پاسخ کاربر را بدهد. داده ها را با استفاده از روش های متعدد جمع آوری می کنم که در آن اعتبار انتقادات کاربران از طریق تعداد واکنش های دریافتی (retweet) و یا پاسخ شرکت ها مورد سنجش قرار میگیرد.  نتایج نشان داد که تأثیر انتقاد بر روی ادراک سرمایه گذاران غیر حرفه ای بستگی به تعداد دفعات واکنش های  سایرکاربران(retweet) آن دارد . نتایج همچنین نشان می‌دهد که پس از انتقادی که ادعا می‌شود معتبر است، مزایای برخورد مستقیم با انتقاد یا تغییر مسیر توجه به یک برجستگی مثبت از افشاگری شرکت (نسبت به عدم پاسخ) وجود دارد. یافته ها درک ما را از اینکه چگونه یک شرکت می تواند به طور مؤثر برداشت های سرمایه گذاران را با مشارکت در گفتگوها(بحث ها)  با فعالیت در رسانه های اجتماعی، نسبت به عدم فعالیت در این رسانه ها، اداره کند.

کلیدواژه ها: افشاگری مالی ، مدیریت شهرت ، رسانه های اجتماعی ، توئیتر

  1. مقدمه

رسانه‌های اجتماعی با تبادل دوجانبه‌ی پویا از محتوای تولید شده توسط کاربر  مشخص می شوند (کاپلان و هائنلین، ۲۰۱۰). به همین ترتیب، رسانه های اجتماعی به شرکت کنندگان در بازار سرمایه که هیچ مسیر مستقیمی برای مدیریت توانایی بیان سؤالات به طور عمومی و تعامل به شیوه ای که به مدیران انگیزه هایی می‌بخشد ندارند، پیشنهاد می دهد تا وارد عمل شوند (الیوت، گرانت و هابسون، ۲۰۱۸). در سال ۲۰۱۴، کمیسیون بورس و اوراق بهادار  (SEC)، استفاده شرکت ها از رسانه های اجتماعی برای انتشار و بحث در مورد اطلاعات مالی   را تأیید کرد (SEC، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴). از آنجا که هنوز معلوم نیست که آیا و چگونه شرکت ها باید با مؤسساتی که نگرانی های خود را در رسانه های اجتماعی بیان می دارند، ارتباط برقرار کنند، شرکت های بیشتری در تلاش برای ایجاد بهترین رویه ها، رسانه های اجتماعی را تجربه می کنند (جویس، ۲۰۱۳). در این مقاله، من بررسی می کنم که چگونه ارتباطات سرمایه گذاران شرکتی در رسانه های اجتماعی بر ارزیابی های سرمایه‌گذاران شرکت به شکل سرمایه‌گذاری و شهرت شرکت تأثیر می‌گذارد.

Abstract

I examine how firm-investor communications on social media affect investors’ perceptions of the firm. I focus on a case in which a Twitter user criticizes a discretionary accrual adjustment and management chooses whether and how to respond. I collect data using multiple experiments in which I vary the perceived validity of a criticism via the number of retweets it receives and/or the firm’s response. Results suggest that the influence the criticism has on nonprofessional investors’ perceptions depends on the number of times it has been retweeted. Results also suggest that following a criticism perceived to be valid, there are benefits of addressing the criticism directly or of redirecting attention to a positive highlight from the firm disclosure (relative to not responding). The findings advance our understanding of how a firm can effectively manage investors’ perceptions by participating in, rather than abstaining from, conversations about the firm on social media.

Keywords Financial disclosure,Reputation management,Social media,Twitter

 

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد