مقاله isi حسابداری با ترجمه نشان دادن نیازهای کسب وکار: یک ماژول خلاقانه برای آموزش داده های ماکرو در دوره سیستم های اطلاعات حسابداری

مشخصات محصول
قیمت:18500تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه انگلیسی:۱۵

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۲۷ صفحه فایل WORD

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

کد محصول:h58

عنوان فارسی:

مقاله isi حسابداری با ترجمه نشان دادن نیازهای کسب وکار: یک ماژول خلاقانه برای آموزش داده های ماکرو در دوره سیستم های اطلاعات حسابداری

عنوان انگلیسی:

Addressing business needs: A creative module for teaching data macros in an accounting information systems course

چکیده فارسی:

اگرچه فناوری بانک اطلاعات به طور قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده است، دوره های سیستم های اطلاعات حسابداری (AIS) در مدارس کسب وکار، به طور کلی تنها شامل جنبه های اساسی بانک اطلاعات می باشد، مانند ایجاد جداول، پرس وجوها، فرم ها، گزارشات و روابط بین جداول. یکی از موضوعات پیشرفته ای که می تواند غنی سازی چنین دوره هایی را تحت پوشش قرار دهد، ” وقایع ناگهانی” می باشد. وقایع ناگهانی در اجرای فرآیندهای حسابداری مانند اعتبارسنجی داده ها، گزارش کنترل و استثناها در بانک اطلاعات مفید می باشند. تا به امروز، آموزش رویدادهای ناگهانی، نیازمند سیستم های پایگاه داده ها در سطح سازمانی می باشد، در نتیجه تکرار آن در یک کلاس مقدماتی را دشوار می سازد.

با این حال، ویژگی های داده های ماکرو معرفی شده در نسخه ۲۰۱۰ مایکرو سافت اکسس می تواند در حال حاضر برای آموزش چنین مفاهیمی در یک رابط کاربری آسان مورد استفاده قرار گیرد. نمونه ی ارائه شده در داده های ماکرو، به دانش آموزان برای توانایی پیاده سازی کنترل اعتبار و گزارش استثناها در پایگاه داده ها کمک می کند. علاوه براین، این نمونه کمک می کند تا دانشجویان حسابداری متوجه اهمیت پایگاه های داده ها در رفع نیازهای خاص حسابداری شوند. اثر نمونه (ماژول) پیشنهاد شده، توسط تمرین و بررسی صورت گرفته است.

کلید واژه ها: داده های ماکرو- مایکرو سافت اکسس- آموزش بانک اطلاعات- رویدادهای ناگهانی

مقدمه

پیشرفتهای فن آوری اطلاعات (IT)، چگونگی ثبت، پردازش و گزارش اطلاعات حسابداری را تغییر داده اند. نقش روزافزون IT در زمینه حسابداری، آن را برای IT ضروری می سازد که بخش اساسی از آموزش حسابداری باشد. یکی از چالش های آموزشی که توسط کمیسیون Pathway مشخص شده است، ” مشکل ترکیب نوآوری و تحولات پیشگام، به ویژه در فن آوری….” می باشد. کنترل های بانک اطلاعات و IT، به عنوان مهارت های ضروری شناخته شده اند. در مقابل، نقص در مهارت های بانک اطلاعات در میان دانشجویان حسابداری، دلیلی برای نگرانی خواهد بود.

تلاش های استراتژیک برای کاهش فاصله طبقاتی مهارت های ارائه شده توسط آموزش حسابداری و آنهایی که در محیط های همیشگی کسب وکار مبتنی بر IT مورد نیازند، ضروری می باشد. اگرچه برخی توجهات به بالا بردن درک دانشجویان از نقش سیستم های بانک اطلاعاتی در حسابداری داده شده و همچنین به یکپارچه سازی و مدل سازی جنبه های عملیاتی از چنین سیستم هایی در کلاس توجه شده است، مربیان باید به طور مداوم روند ثبات هم زمان را برای حفظ سیستم های اطلاعات حسابداری (AIS) موجود در برنامه های درسی اتخاذ کنند.

۱-۱- نقش بانک های اطلاعاتی در دوره های AIS

از آنجا که بانک های اطلاعاتی در بسیاری از برنامه های کاربردی در محل کار مورد استفاده قرار می گیرند، یک سطح اساسی از صلاحیت بانک های اطلاعاتی از دانش جویان کسب وکار انتظار می رود. Simkin (2005) بر نیاز به آموزش مجموعه وسیع تری از مفاهیم در مدیریت بانک اطلاعاتی تأکید می کند که شامل نرمال سازی،  REA(منابع، رویدادها، عوامل)، طرح پرسش، نگرانی های خروجی طراحی و برنامه نویسی ماکرو می باشد. در اختیار داشتن چنین مهارتی برای دانشجویان حسابداری مفیدتر می شود زیرا آنها در اجرای مفاهیم حسابداری از قبیل بازرسی، کنترل و اعتبارسنجی مورد استفاده قرار می گیرند.

Doost(2002) اشاره می کند که مواد آموزشی مربوط به دوره های AIS/ بانک اطلاعاتی، به سرعت با مقدمه ای از مفاهیم جدید فن آوری، نگه داشته نشده اند، در حالی که Harrast،Strong وBromley  (۲۰۱۰) مشاهده کرده اند که مهارت های بانک اطلاعاتی در میان دانشجویان حسابداری، در مقایسه با دیگر مهارت های IT مانند استفاده از صفحات گسترده، ایمیل، و واژه پردازی، کمتر بوده است. محققان از این ویژگی اختلاف برای ماهیت پیچیده بانک های اطلاعاتی در مقایسه با دیگر ابزارها، کمک گرفته اند. موارد آموزشی در گذشته، برای ارائه نقش بانک اطلاعاتی در پرداختن به مسائل مربوط به مدیریت تلاش کرده اند.Borthick ، Jones و Kim(2001)، فعالیت های نظارتی برای انطباق با استفاده از پرسش گری براساس اطلاعات تولید کننده اتومبیل و نمایندگی های آنها را پوشش داده اند.

Bradford ،Samuels و Wood(2008)، استفاده از پایگاه داده های مایکروسافت اکسس را در ترکیب داده ها از منابع مختلف برای رسیدگی به مشکلات مدیریت در یک نمایندگی خودرو را نشان داده اند. در کنار موارد مشابه، این مقاله از ویژگی های جدیدی از مایکروسافت اکسس ۲۰۱۰با نام “داده های ماکرو” برای آموزش مفاهیم حسابداری مانند گزارش استثناها، کنترل اعتبار و اتوماسیون، بهره گرفته است. تصاویر داده های ماکرو ارائه شده در این مقاله می تواند به عنوان مواد مکمل در کلاس های مربوط به AIS/ بانک اطلاعاتی برای دانشجویان حسابداری استفاده شود.

استفاده از تمرینات مبتنی بر ماکروها کمک می کند تا دانشجویان، ماهیت پویای بانک اطلاعاتی را درک کرده و آگاهی لازم برای اینکه چگونه برخی از مفاهیم حسابداری (به عنوان مثال، بازرسی، کنترل، چک کردن خطا) در پایگاه داده های مدرن کار می کنند، را بدست آورند. ماژول های آموزشی برای کمک به دانشجویان برای دستیابی به اهداف یادگیری زیر، طراحی شده است:

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد