مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده بکارگیری خط و مشی سازمانی در تحلیل رفتار سازمان ها

مشخصات محصول
قیمت:15000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۰۸

تعداد صفحه انگلیسی:۳۱

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۵  صفحه word

دانلود رایگان مقاله انگلیسی 

کد محصول:M370

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده بکارگیری خط و مش سازمانی در تحلیل رفتار سازمان ها

عنوان انگلیسی:

Applying organizational routines in analyzing the behavior of organizations

چکیده فارسی:

مفهوم روش های سازمانی درک ما در ارتباط با رفتارهای سازمان ها و سازمانی گسترش داده است، اما از آن جایی که بررسی های تجربی، روش های سازمانی را به عنوان جنبه تحلیلی بکار می گیرند نسبتا نادر هستند، چگونه می توان چنین تحلیل هایی را انجام داد و مزایایی آن که به طور کامل مشخص نشده است، چه می باشد. ما می خواهیم روشن کنیم که چگونه به کارگیری این رویکردها سهمی در درک رفتار سازمان ها داشته و به اثبات پتانسیل چنین تحلیل هایی نی پردازیم. تجزیه و تحلیل های عملی مربوط به فرایند بهبود تولید در بخش مهندسی نشان می دهد که استفاده از روش های سازمانی مزایایی نسبت به رویکردهای تحلیلی دیگر دارد. این مقاله همچنین مشخص می کند که چگونه می توان جنبه های روش های سازمانی را به طور مفیدی در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها به کار برد و زمینه ای را برای فعالیت های عملی دیگر ایجاد کرد.

۱– مقدمه

درک رفتار و تغییرات سازمان ها به عنوان یکی از محرک های کلیدی در مطرح کردن مفهوم روش های سازمانی می باشد. اخیرا، روش های سازمانی به عنوان یک نقطه ثقل مهمی در تجزیه و تحلیل چگونگی انجام کارها در سازمان بوده و نشان می دهند که سازمان ها فعالیت های خود را تغییر می دهند. چارچوب ها و رویکردهای نظری دیگری نیز در ارتباط با تجزیه و تحلیل های تجربی عملکرد و تغییرات سازمانی وجود دارد، بنابراین چرا ما روش های سازمانی را به عنوان یک رویکرد تحلیلی انتخاب می کنیم؟

برای شروع کار، چنین روش هایی در سازمان ها فراگیر می باشند که به عنوان جزء لاینفک فعالیت های روزانه ان ها می باشد. بخش بزرگی از فعالیت هایی که در سازمان ها انجام می گیرد، به یک روش معمول می باشد. به منظور درک یک سازمان و عملکرد های آن، تجزیه و تحلیل این روش ها به عنوان یک نقطه شروع مناسبی می باشد زیرا آن ها محرک عملکردهای نظامند و درونی می باشند که برای سازمان ها معمول می باشد.علاوه بر این چنین روش هایی نقش مهمی را در یادگیری سازمان ها به عهده داشته و یک بازدهی از طریق چنین یادگیری هایی ایجاد می گردد. بر این اساس، استفاده از روش های سازمانی به معنی توانمند بودن برای کسب اطلاعات و جنبه های یادگیری و تاثیرات مربوط به آن می باشد.

پتانسسیل های مربوط به رویکردهای سازمانی به عنوان یک فرایند تحلیلی هنوز به طور کاملی آشکار نشده است. بررسی های تجربی سازمان ها بر روی روش هایی تمرکز می کنند که نسبتا کمیاب می باشند.

ص ۳

علاوه بر این، این پرسش که چگونه می توان به عملیاتی کردن این رویکردها پرداخت چیزی فراتر از جزییات بوده و چنین فعالیتی را پیچیده تر می کند. اخیرا مقالات زیادی در این زمینه به چاپ رسیده است که شامل مقالات مربوط به تغییرات در بخش های خاص صنعتی و شرکتی می باشد. سرانجام اینکه، مزایایی که در ارتباط با چنین تحلیل هایی وجود دارد به طور کامل آشکار نمی گردد که این فرایند به دلیل نبود بررسی های تجربی می باشد.

در حالی که بررسی های قبلی، یک رویکرد سازمانی خاصی را دنبال می کند که پرسش های تحقیقی خاصی را در مورد سازمان ها ایجاد می کند. ما همچنین نشان می دهیم که چگونه استفاده از جنبه های تحلیلی روش های تحلیلی، سهمی در ارتباط با درک رفتار سازمان ها داشته و نشان می دهیم که چگونه می توان چنین تحلیل هایی را انجام داد و به این ترتیب خلاء ها در بررسی های انجام شده از بین می رود. ساختار این مقاله به صورت زیر می باشد.آن در ابتدا به توصیف مفهوم روش های سازمانی می پردازد. بررسی های موردی در قسمت ۳ نشان داده می شود. بخش ۴ و۵ مشارکت روش های سازمانی را در توصیف رفتار سازمان ها نشان داده و به این پرسش های تحقیقی پاسخ می دهد. بخش ۶ نتیجه گیری را نشان می دهد.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد