مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده : طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش آنلاین در مدیریت تعارض

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۰۹

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۱

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۴   صفحه word

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی )

کد محصول: M240

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی مدیریت ترجمه شده : طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش آنلاین در مدیریت تعارض

عنوان انگلیسی:

Designing and evaluating an online role play in conflict management

چکیده فارسی:

هدف: هدف از این مقاله معرفی ایفای نقش آن لاین از طریق مسائل کلیدی و مرور مقالات و منابع در خصوص چگونگی طراحی و به کارگیری ایفای نقش آن لاین هنگام طراحی مدیریت تعارضات است .

طراحی / روش/ دستیابی

با در نظر گرفتن موضوعات کلیدی مشخص در بررسی مقالات و منابع، ایفای نقش در مدیریت تعارض طراحی و ارزیابی شده است . این اطلاعات از طریق بررسی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایتمندی جمع آوری شده است.

یافته ها

در کل اکثر دانش آموزان احساس می کردند که ایفای نقش را آموخته و در آن شرکت کرده اند. بیشتر یافته های قطعی این بوده است که دانش آموزان از تجربه ی ایفای نقششان راضی بوده اند.

محدودیتهای تحقیق/ مفهومات ضمنی

محققان سعی دارند ابعاد و مقیاس موفقیت را در ایفای نقش آن لاین گسترش دهند. مقیاسهایی که به منظور ارزیابی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایتمندی از ایفای نقش بدست آمده قابل گسترش و آزمایش است و تاثیرات آن بر یادگیری نیاز به واکاوی بیشتر دارد.

مفاهیم کاربردی

توصیه شده است که معلمان مسائل کلیدی مشخص طرح ایفای نقش آن لاین را در گزارش ذکر کنند. به نظر می رسد تشویق دانش آموزان برای تفکر و تامل، مطالعه و تحقیق بیشتر در رابطه با ایفای نقش آن لاین مهمترین چالش است.

اصالت/ ارزش

همکاری آن لاین مفیدتر از چشم انداز یادگیری اینترنتی مطرح شده است. اگر چالش بر سر پژوهش و تمرین به منظور یادگیری نحوه گسترش فعالیتهی یادگیری اینترنتی گروهی است.

این مقاله بر این موضوع متمرکز شده است که چگونه می توان ایفای نقش آن لاین را طراحی و ارزیابی کرد.

کلمات کلیدی مورد مطالعه: ایفای نقش- مدیریت تعارض- یادگیری اینترنتی- سوئد

مقدمه

معمولا همکاری آن لاین مفیدتر از دورنمای یادگیری اینترنتی مطرح می شود. بنابراین در پژوهش و اجرای همزمان آن چالشی در طراحی فعالیتهای گروهی ایجاد می شود. فعالیتهایی با کیفیت بالا از قبیل ایفای نقش و بحث و مذاکره. درست مانند حرکت از مرحله ی اول «یعنی از جایی که اولین گیرنده ها توسط تکنولوژی پدید آمده آزمایش شدند» به سوی مرحله ی دوم « جایی که شیوه ها و فعالیتهایی برای استفاده از تکنولوژیهای موجود در جهت کمک به یادگیرنده ها» ایجاد و ارزیابی شد. به عنوان مثال محققان بر روی اینکه چگونه ایفای نقش (با کمک نسبی یا کامل کامپیوتر) می تواند در حمایت از آموزش به کار گرفته شود تحقیق کرده اند. وجود چندین دلیل نشانگر این است که احتمالا تکنولوژی به ایفای نقش کمک می کند.

اولا دانش آموزان تجربه یک کار تیمی را در گروههای آن لاین کسب می کنند. این یک رقابت مهم است که با توجه به اینکه سازمانها برای استفاده از تکنولوژی های آن لاین با یکدیگر به طور گسترده ای همکاری می کنند. (دهاروساندارا راجان ۲۰۰۷) .

دوما یادگیرنده های آن لاین که یکدیگر را به صورت چهره به چهره ملاقات نمی کنند می توانند ایفای نقش کنند. سرانجام مدیریت ایفای نقش می تواند آسان شود.

در یک مرور مقالات و منابع فین استین و همکارانش (۲۰۰۲) مطرح کردند که در نحوه ی تعریف ایفای نقش پیچیدگی هایی وجود دارد، هر چند آنها تشخیص داده بودند که بیشتر ایفای نقش ها برای معرفی مهارتهایی که به تعامل بین فردی نیاز دارند طراحی شده است(صفحه ۷۳۶) لادوس (۱۹۸۷) نقش را به عنوان شرکت در یک شرایط ویژه توصیف کرد اما همچنین تاکید کرد که بازی کردن باید در محیط امنی که باعث تشویق خلاقیت می شود رخ دهد. ایفای نقش در شرایط امن رخ  می دهد به نحوی که شرکت کنندگان چگونگی مواجهه با یک مشکل را بدون برخورد با نتایج واقعی آن، تجربه می کنند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد