مقاله انگلیسی ترجمه شده حسابداری: افشای عمومی حق الزحمه خدمات حسابرسی و قدرت چانه زنی بین مشتری و حسابرس

مشخصات محصول
قیمت:30000تومان
دسته بندی:

سال نشر: ۲۰۱۷

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی :  ۲۸ صفحه فایل WORD

 دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کد محصول: H237

عنوان فارسی:

مقاله بیس حسابداری ۲۰۱۷ :  افشای عمومی حق الزحمه خدمات حسابرسی و قدرت چانه زنی بین مشتری و حسابرس: شواهدی از چین

عنوان انگلیسی:

Public Disclosure of Audit Fees and Bargaining Power between the Client and Auditor: Evidence from China

چکیده فارسی:

قبل از اینکه افشای عمومی حق الزحمه خدمات حسابرسی اجباری شود، بعید بود که مشتریِ حسابرسی, اطلاعات دقیقی درمورد متهم شدن سایر شرکت ها توسط حسابرسان خود داشته باشند. افشای عمومی حق الزحمه هزینه دسترس کارفرمایان به اطلاعات هزینه های حسابرسی برای نمونه کارهای  حسابرسان را کاهش میدهد و به احتمال زیاد قدرت چانه زنی نسبی کارفرما با حسابرسان را زمانی که آنها درمورد هزینه های حسابرسی با هم مذاکره می کنند، افزایش می دهد. استفاده از هر دو داده های هزینه حسابرسی عمومی و املاک قبل و بعد از افشای عمومی هزینه های در چین اجباری شده بود، ما مدارکی مطابق با مفروضات پیشین ارائه می کنیم. دریافتیم که افشای عمومی هزینه های حسابرسی دامنه هزینه های حسابرسی را که برای مشتریانی که هزینه زیادی را متحمل شده اند تقویت می کند و توانایی حسابرسان را برای افزایش هزینه های حسابرسی برای مشتریانی که هزینه های کمی متحمل شده اند را کاهش می دهد. این یافته ها وجود پیامدهای ناخواسته مقررات افشای عمومی هزینه ها را نشان می دهد، منطق اصلی این امر نگرانی درمورد شیوه های قیمت گذاری حسابرسی بود که می تواند استقلال حسابرس را کاهش دهد.

  1. مقدمه

این مطالعه چگونگی تاثیرگذاری افشای عمومی حق الزحمه های حسابرسی بر قدرت چانه زنی بین صاحبکار و حسابرس را بررسی میکند. بعد از Simunic (1980)، مطالعات متعددی اقتصاد قیمت گذاری حسابرسی را بررسی کرده اند (Hay, Knechel, andWong، ۲۰۰۶). برخی از مطالعات قبلی از داده های اختصاصی و بررسی شده حق الزحمه حسابرسی استفاده میکنند تا تجزیه و تحلیل تجربی را در بازار حسابرسی بدون الزام افشای عمومی حق الزحمه انجام دهند، و سایرین از داده های حق الزحمه حسابرسی در دسترس عموم در یک ساختار افشای عمومی استفاده میکنند. با این حال، تحقیقات کمی برای مقایسه اقتصاد قیمت گذاری حسابرسی بین ساختارهای افشای غیر عمومی و عمومی انجام شده که احتمالا به دلیل فقدان دادهای حق الزحمه حسابرسی اختصاصی و عمومی در یک بازار حسابرسی بوده است.

در مقایسه ساختارهای افشای حق الزحمه غیر عمومی و عمومی، سوال پژوهش مهمی که باید درنظر گرفته شود این است که چگونه افشای عمومی حق الزحمه ها بر قدرت چانه زنی بین صاحبکار و حسابرس تاثیر می گذارد. این سوال مهم است، زیرا به طور مستقیم درباره پاسخ Healy و Palepu(2001)  برای درک بهتر تاثیر مقررات افشا بر توسعه بازار سرمایه صحبت میکند. ادبیات تحقیق مستند میکند که مسائل حق الزحمه بر مذاکرات بین مدیریت صاحبکار و حسابرسان چیره است (Beattie, Brandt and Fearnley,، ۲۰۰۰).
از انجا که مقررات افشای حق الزحمه نشان دهنده رابطه قراردادی (به ویژه حق الزحمه) بین صاحبکاران و حسابرسان است (DeAngelo، ۱۹۸۱)، به احتمال زیاد بر چنین رابطه ای تاثیر می گذارد، زیرا میزان عدم تقارن اطلاعاتی قیمت گذاری حسابرسی پایین تر است. به عنوان مثال، Francis and Wang (2005) نشان می دهند که با قوانین اولیه افشای عمومی حق الزحمه در بازار حسابرسی آمریکا، دقت حق الزحمه حسابرسی افزایش و پراکندگی حق الزحمه کاهش یافت که فراتر از میزان منطق اولیه آن رفت.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد