مقاله لاتین ترجمه شده حسابداری و مدیریت تأثیر شیوه های تولید ناب بر گردش موجودی

مشخصات محصول
قیمت:10000تومان
دسته بندی: ,

سال نشر: ۲۰۱۱

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۸ صفحه فایل WORD

کد محصول: h15

(دانلود رایگان مقاله انگلیسی) 

عنوان فارسی:

مقاله لاتین ترجمه شده حسابداری و مدیریت  تأثیر شیوه های تولید ناب بر گردش موجودی

عنوان انگلیسی:

The impact of lean practices on inventory turnover

چکیده فارسی:

تولید ناب در حال حاضر دومین اوج گیری خود را نشان می‌دهد. شرکت‌ها در صنایع مختلف برای حفظ همگامی با رقابت و دست یابی به نتایج بهتر شیوه های ناب را اجرا می‌کنند. در این مقاله ما در مورد اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند عملکرد گردش موجودی را از طریق روش‌های ناب تحت تأثیر قرار می‌دهند بحث می‌کنیم. با توجه به پیشنهاد اصلی ما شرکت ‌هایی که به طور گسترده شیوه های ناب را به کار می‌گیرند، گردش موجودی بالاتری را نسبت به آن‌ هایی که این کار را انجام نمی‌دهند دارا هستند. با این وجود ممکن است تفاوت قابل توجهی در گردش موجودی حتی در میان تولید کنندگان ناب با توجه با اقتضائات آن‌ها وجود داشته باشد. بنابراین ما چگونگی عوامل اقتضایی مختلف (سیستم‌های تولید، انواع سفارش، انواع محصول)که بر گردش موجودی روش‌های ناب تأثیرمی‌گذارند را بررسی می‌کنیم. ما از تجزیه و تحلیل همبستگی و دسته بندی برای جدا کردن تولید کنندگان بر مبنای ناب بودنشان و بررسی تأثیراقتضائات (احتمالات) استفاده می‌کنیم. ما داده هایی را از مطالعه استراتژی تولید کننگان بین‌المللی (imss) در بخش‌های ۳۵-۲۸ به دست آوردیم.

مقدمه:

هر شرکتی برای سرمایه گذاری در برنامه های مدیریت تولید، استراتژی‌ها و روش‌هایی را برای باقی ماندن در رقابت دارند. یکی از انتخاب‌های سرمایه گذاری بسیار محبوب تولید ناب است، که متشکل از چندین شیوه‌ تولیدی شامل تمرکز فرآیندها، تولید کششی، توسعه کیفیت،نگهداری و تعمیرات جامع، بهبود مستمر، توانمند سازی کارکنان، توسعه تامین کنندگان و. . . . است. هدف اصلی تولید ناب برآوردن نیازهای مشتری در بالاترین سطح ممکن از طریق حذف ضایعات است. برخی از منابع ضایعات، تولید بیش از حد، محصولات معیوب، فرآیند های کمتر بهینه شده، انتظار غیر ضروری، حرکت یا حمل و نقل غیر ضروری و موجودی اضافی است. با این حال، اگر این درست باشد، انواع مختلفی از ضایعات را می‌توان کاهش داد، چرا که شرکت نمی‌تواند شیوه های ناب را اجرا کند. و در مورد اینکه چرا برخی از شرکت‌ها در طول اجرای آن با شکست مواجه می‌شوند محققان شرایط مختلفی را دخیل می‌دانند که عبارتند از نوسانات تقاضای بیش از حد ، سطح بالایی از تنوع محصول ، یا تقاضای پایینی که نمی‌تواند یک سیستم تولید خطی یا تولید سلولی را توجیه کند. با این حال، چند سال بعد، در مورد موفقیت اجرای برنامه تولید ناب در شرکت‌ها و صنایعی که از رضایت بخشی این شرایط دور هستند را بررسی می‌کنیم. به عنوان یک نتیجه ، این سؤال ناشی از این است که آیا شیوه های ناب می‌تواند تحت هر شرایطی موفقیت آمیز باشد و اگر شرایط ایده آل نباشد چه نتایجی حاصل می‌شود. در این مقاله، ما تأثیر عوامل مختلف بر عملکرد گردش موجودی را بررسی می‌کنیم که یک شاخص بسیار مهم از موفقیت شیوه های تولید ناب در شرکت‌هایی است که شیوه ناب را به کار می‌گیرند. برای این منظور ما سؤالات پژوهشی زیر را تدوین و فرموله می‌کنیم:

  1. چگونه شیوه های تولید ناب سطوح موجودی شرکت را تحت تأثیر قرار می‌دهند؟
  2. چگونه عوامل اقتضایی معین(سیستم‌های تولید، انواع سفارش، انواع محصول) موجودی‌های شرکت‌های بزرگ در درون محیط‌هایی که شیوه های ناب اجرا می‌شود را تحت تأثیر قرار می‌دهند؟

ساختار مقاله به شرح زیر است :

  1. ما ادبیات شیوه های ناب شامل آثار عملکرد موجودی و موضوعات اقتضایی را به شکل پایه ای برای پیشنهاد‌ها مرور می‌کنیم. سپس ما روش شناسی و تحقیق خود را معرفی می‌کنیم. و پس از تجزیه و تحلیل داده‌هایمان، نتایج به دست آمده مورد بحث قرارگرفته و برخی از شرایط در نظر گرفته می‌شوند.

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی ترجمه ها برای پارس ترجمه محفوظ می باشد